I Kiruna efter en jobbig natt i tåg.

Kom fram idag klockan 10.40 ungefär, men har inte orkat blogga eftersom att sova på tåg är inte en dans på rosor. Jag sov högst 5 timmar sen låg jag till mesta dels vaken och var irriterad över att jag inte kunde somna om efter att ha vaknat av allt dån, plus att sängen var hård och kudden ännu hårdare. Så denna dag har bestått av trötthet, huvudvärk och ryggont.

Vi gjorde ännu ett stort misstag när vi lämnade fönstret öppet under natten, det råder jag er verkligen att inte göra, det är inte kul att åka igenom en tunnel med ett öppet fönster kan jag medge.
Jag kan inte ens beskriva dånet det var hemskt. Men när klockan var ca: 06.00 orkade jag inte mera och gick upp för att stänga fönstert.

Usch vilken hemsk natt! Är helt slut har sovit vid två tillfällen under dagen, i mormors nya soffa. Jag är som sagt fortfarande trött, men imorgon blir det dock en bättre dag för då ska vi åka till Riksgränsen och åka skidor. Det ska bli kul, jag ber till högre makter att mitt knä pallar trycket av att åka skidor annars kommer jag bli helt förkrossad eftersom jag älskar att åka skidor!

Ni får be för mig tills imorgon. Ha det bäst!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0