Muskan runt!

Uschh ryser av att tänka på de. Just idag skulle vi gå med hela skolan runt äckliga 1 mil muskan. Just då det spö regna,
eller det slutade då och sen regna det bara lite, det var lervälling överallt bara gega gissa vad som hände??
Men jag gick iallafall. Och med några kompisar eftersom halva klassen skolka så gick jag med Angelina och Isabell. Natha var "sjuk" så gick jag med dom, men dom är skoj dom också. Men vi gick i alla fall runt på 1h och 20 min eller något sånt. Det var ganska bra eftersom vi gick om 7orna som börja 1 timme tidigare än oss. Snacka om att dom gick långsamt.

Sen hade jag otursdag för imorse fick jag för mig att vi börja 08.30 och kom ditt med bussen 07.40 , (för det går bara en buss i timmen om man bor på världens ände.) Sen så tvingade jag Issa att komma för hon trodde också att vi började då. Sen så tyckte vi att det var lite konstigt att inga kom så vi fråga och då vissade det sig att vi börja 09.30!!

Jag tänkte seriöst dra hem där ett tag. Jag menar jag hade kunnat sova 1 timme till! Jag är typ as trött på morgonen också. Jag ville bara ta livet av mig just då. Sen så var det den hemska vandringen också. Eftersom inte så många i våran klass var där så tycket våran vekarie att vi få som kom skulle vara stolta. Vi borde få MVG egentligen.
Mina skor är förstörda , mina byxor också så nu har jag inga skor imorgon förutom hög klackat, för mina är blöta eftersom jag duscha dom och jag är hos pappa. Allt var lerans fel.

Stackars mig hoppas ni haft det bättre ...

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0