Mina åsikter om SD.

Det är nog det som alla snackar om just nu. Kenzas inlägg, paows inlägg osv. Jag tycker inte man bör rösta på SD för enligt mig är det en bunt idioter som inte vet vad dom håller på med. Men det är klart alla får tycka vad dom vill. Jag ska vara ärlig, innan jag tog reda på fakta och kolla val videon så visste jag inte vad som var så fel med dom. Jag trodde väl inget speciellt. Men nu så förstår jag vilka idiotiska rasister dom är! Jag menar utan invandrare eller om vi inte tog emot invandrare skulle ju inte Sverige vara Sverige. Men alla röstar som dom röstar liksom men enligt mig håller jag med Kenza, rösta hellst inte på dom!

Kommentarer
Postat av: åsa

haha, bra där hilda!

2010-09-15 @ 21:28:49
URL: http://bubbelo.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0