Hemma

Nu är jag hemma från skolan. Käkade nyss nudel wook. Det var det ända som fanns . Jag gjorde klart svenska i dag som skulle länmas in också. Den vart bra tycker jag men min lärare är jätte noga och beter sig som att vi är författare ibland. Jag menara alla är inte gryma på att skriva. Hon hittar också alltid små fel som hon tycker är fel eller patetiskt.

Vi skulle skriva att jag hoppa från ett tag. Det var inte hon det var jag hög huset skulle vara 13våningar högt. Vi skulle skriva som att fallet var långsamt. Alltså skulle vi beskriva våning för våning eller så kunde man berätta massa minnen av änns liv också. Men först skulle vi beskriva fallet hur vinden tog tag i en osv. Vet ni vad våran lärare sa sen till mig "Ja hmm, men den får inte vara för deppig och hemsk", HAHAHAHA som att man skulle skratta eller tycka att det var as kul att ta livet av sig. "Nej, jag gjorde det för skojs skull!" Ofta på riktigt?! Sen så gick hon till Nattis och sa "Bra men det på slutet får du ta bort för det är patetiskt att skriva jag "slöt ögonen och log".

Nyss fick det inte vara deppigt och nu får man inte le?! Heregud, det är så svårt när man har så mycket krav på sig. Då fasnar man typ. Aja ska kolla på Life of Ryan.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0