Hannha montana !

Sitter och tittar på Hannaha montana ganska kul tycker jag! Hon är så rolig tycker jag . Vill ha hennes hår så fint och långt. Men till saken idag är det ju fredag! Jätte skönt. Och imorgon ska jag shoppa med Camila eller det tror jag i alla fall. Blir nog uggs och jacka eller något sånt. Kanske något mera litet smycke eller töja. Vet inte riktigt hoppas bara på att komma hem från stan, för Camila ska ju inte hem efter. Men det går nog jag kan ju knappast hamna på något konstigt ställe, det är bara sätta sig på tåget till VH! :P

Jag ska äta snart om kanske en kvart eller något sånt. Maten kallas Fish Taco med tonfisk, citron, vit kol och till behör som till Tacos. Men man kan nog ha vilken fisk som helst om man vill. Men tonfisk är godast tycker jag. Man måste grilla för då blir det godare, kanske kan man steka har aldrig testat. Men det är godare en Tacos tycker jag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: ellen&steffie

gillar också Hannah montana hihi!

Glad att jag inte är ensam :D

2010-09-26 @ 19:50:31
URL: http://dansamedvapen.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0