Grönan.

Igår var jag ju på grönalund! Som jag skrev ett kort inlägg om före vi åkte. Det var i alla fall as kul som alltid på Grönan. Erik saade var där också, min syster gillar han så vi kollade på det. Det var inte alls mycket folk den längsta kön jag stod i var 25 min väntetid. Sen så såg jag några kändisar faktiskt. Molly Sanden för Eric spelade ju. Hon som spelade Maja i Pella svanslös. Bolibompa Jonas min syster och hennes kompis såg Danny också

Jag åkte typ Insane 4 gånger Vilda musen 2 , Jetline 4-5 gånger, bläckfisken 1, Extreme 1, Flygande mattan 1, Lustiga huset 1, Kvasten 2, Pop expressen 1, Skrattkammaren 1.

Jag tror det var allt jag åkte , kanske glömt något. Men Insane är det roligaste jag åkt tror jag. Det är så sjukt kul! Den är härlig på något sett helt Crazzzzy. Men den var i alla fall bäst. Men ja det var ialla fall galet kul kanske berättar mera sen puss! <3

Kommentarer
Postat av: MADDES

Åh vad roligt med gröna lund :D

2010-09-12 @ 13:35:46
URL: http://maddisenj.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0