Rolig dag.

Skrattade i minst 3 timmar i skolan idag. Jag kunde bara inte sluta det var jag och min kompis Nathalie vare som flumma hela dagen. Ärligt talat jag snappade aldrig upp vad SO:n handlade om idag förutom politik, invandring och Saubiarabien. Måste kolla sen för jag och Nattis skrattade hela lektionen så det var svårt att koncentrera sig. Men det var inte något viktigt för vi ska inte ha något prov och jag har för mig att jag kan det dom prata om sen innan.

Men det var jätte kul jag har aldrig haft så kul i skolan i 3 timmar. Det allra roligaste var när jag trallade med pompen igenom korridoren. Hahahaha bästa dagen på länge kan jag ju lungt säga. Men just nu kollar jag på Kungarna och pluggar på min krönika. P.S jag skratta hemma också i en timme till efter jag kommit hem, och på träningen då jag träffa Nattis !

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0