Phuu, inte lika lätt som det ser ut!

Dagis kan faktiskt vara riktigt jobbigt! Men det är kul med barn. Men dom där jag praovar är jätte snälla och skriker inget alls. Men det som var ganska kul idag var när en lite flicka kom fram oc sa "fröken fröken han rök mig i håret och det gjorde jätte ont!" Haha riktigt gullig tycker jag! Men jag bad henne gå till en annan fröken som jobbar där på riktigt. Sen så var det en liten pojke som fasnade med foten mellan 2 stenar. Han satt verkligen fast! Men till slut fick en annan förskolelärare loss honom genom att ta bort skon först, jag tänkte på det men gjorde inte det.  Sen så målade jag med dom större barnen och lekte i sand lådan med dom mindre. Just nu är jag bara med dom lite större barnen men jag vill nog också jobba med dom små någon dag.

Det gör inte så mycket egentligen tycker alla barn är lika söta på olika sätt. Alla är speciella vilket gör dom olika söta. Jag menar vissa har ett jätte charmit leende medan andra har en väldigt söt personlighet eller lever i en fantasi värld.

Kommentarer
Postat av: Emmily

Sv: Åhh tack!! va roligt att du gillar dom! :)

Kram!

2010-10-04 @ 22:11:53
URL: http://stillaphotography.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0