gymnasieguiden och framtidsvalet.

Sitter och läser om massa Gymnasie tidningar. En som alla som går i 9an och ska välja skola och linje. Sen så fick vi titta i en tidning i skolan på våran gymnasieinfo, vi skulle inte fått den för att det inte fanns tillräckligt av dom. Men eftersom vi var dom sista hon skulle informera så frågade jag om jag inte kunde få den då fick jag den! Jätte snällt min kompis fick också en för vi var ju sist ut typ.

Så nu sitter jag och läser dom och gör lite tester. Jag tror jag ska gå Barn o Fritid och kanske bli polis ? Roligt som tusan verkar det i alla fall. Och det är nog värt att kämpa för eller så blir jag bara förskolelärare.

Kommentarer
Postat av: Marielle

superfin blogg! :)

2010-11-02 @ 17:48:00
URL: http://supernovaa.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0