Buenos Dias.

Hola amigos! Fråga mig inte men jag ville skriva på lite Espana, fast jag har inte det i skolan längre. Kanske kan man läsa från grunden när man börjar på Gymnasiet? Hoppas det för jag kan ju lite av grunden till Spanska gick ju i 2 år. Men jag hade inte en riktigt Spanska lärare för att det var så många som valde så jag fick en lärare som var från Spanien men inte Spanska lärare utan matte lärare. Så det var lite konstigt att min skola inte fixa det för än i 8an då min grupp inte alls hängde med på vad dom gick igenom. 

Jag var en av dom som inte var så jätte bra överhuvetaget så det vart så jobbig så jag hoppa av. Men vissa i min grupp går fortfarande men dom var ju jätte duktiga från början och pluggade ganska mycket.

GUD VARFÖR BÖRJA JAG SNACKA SPANSKA LEKTIONER ?! Det var inte alls det mitt inlägg skulle handla om. Det skulle handla om att jag skulle på träning och äta och att jag sitter och kollar på Project Runway.


Kommentarer
Postat av: jonna

Vilken tycker du är den bästa låten som någonsin gjorts?



Kommentera på min blogg :)

2010-10-18 @ 21:30:32
URL: http://jonnaalm.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0