A.i.k V.s Nynäshamn.

Matchen gick åt skogen mot Solna tattarna AIK. En i deras lag spelade jätte fult svärde, slogs, dampa loss och massa annat. Alltså var hon en riktig damp unge. Först slog hon en i mitt lag med klubban för hon tog bollen av henne. Sen ramlade hon över samma preson i mitt lag (Olivia) och började dra i hennes klubba när hon tänkte resa sig och skrek massa grejer efter Olivia. Sen så börja dom skrika på domaren att OLIVIA skulle få utvisning!

Jag menar hallo vad hade vi gjort för att få utvisnin. Det var ju hon i andra laget som ramla på Olivia. Men tillslut så fick en tjej i deras lag utvisning för hela matchen. Jag tror hon kanske blir utvisad i 3 matcher, eller bara dom 10 min som var kvar på våran match. Jag tyckte det var rätt åt dom att få utvisning för dom var så otrevliga och dampiga.

Det gick i alla fall åt ****** men det är bara tagga till nästa match helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Jannis

Skulle du kunna logga in på din msn som du använder för bloggen och överföra headern till mig

2010-10-24 @ 20:38:25
URL: http://divo.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0