brand alarm.

Hej är hemmma från skolan och allt annat nu. Jag uppdaterade ju lite snabbt på svenskan men kunde inte slösa tid på att blogga i skolan idag. Satsar på bra betyg i svenskan . Jag är ganska bra på det faktiskt. Gjorde en grym krönika som jag inte behövde redigera alls för den var tillräckligt bra innan. Sen gjorde jag en bra novell det tycker jag i alla fall. Min lärare också men hittade några fel i den som jag behöver ändra. Men den är grym annars hoppas på mvg eller vg. På krönikan får jag nog vg+ tror jag. Idag gick brand alarmet i våran skola också som tur var bran det inte det var bara ett överhättat tork skåp. Tur att det inte var någon skit unge som höll en tändare under brand larmet. Då hade jag blivit så jävla arg ! Att stå och frysa 20 min ute är inte kul kan jag säga! Min kompis hade bara t-shirt på sig som tur var han jag hämta jackan. Men annars har det inte hänt så mycket.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0