Såg ut att bli dåligt...

Men det vart det finaste vädret :)!  Och det är ju kul. Idag var det första dagen i skolan eller andra den här veckan men det känns som första. Ja, första lektionen gick bra jag gjorde matte prov, missade ju både matte och no provet. Men jag gjorde bara det det gick väl bra trodde jag kunde allt nej men lite i alla fall. Jag gjorde alla frågor förutom 3 kanske. Chansade på 2 stycken som jag fick hjärn släpp på. Jag gjorde 3 slarv fel. Men fick G i alla fall.

Men jag måste bara fixa det och lite till sen är jag klar med allt. Inget kvar i so, svenska, engelska ,teknik och slöjd jag har kvar matte och no. Så måste fixa det nu men sen ska jag nog ut det är ju fint väder. Och sen så ska jag vara med sötaste Emma.

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: i min Veckans outfit ♥ tävling? Visst, skicka en outfit till min mail :)

2010-05-28 @ 17:45:27
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: e

snygg blogg...

2010-05-28 @ 18:01:14
URL: http://emiiines.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0