OKEJ!

Fick hem det senaste numret av Okej igår. Så klart är Kristen Stewart på framsidan. Haha som alla redan vet är jag inte vidare förtjust i twilight och det är där man känner igen henne ifrån. Men annars är hon ju en bra skådis. Men jag vet inte om hon gjort så mycket mera en vampyr filmen :P?

JUSTE VET NI VAD!? Jag har fått ett zoom objectiv. Det är kul men jag fattar inte... Jag kan inte fota ute :S. Kanske någon med canon kanske kan hjälpa? Det funkar måste man kanske ha utomhus inställningen på fattar inte i alla fall.

Men idag i alla fall så har jag i alla fall haft ett no prov. Det gick inte så bra men jag chansa i alla fall. Sen så hade jag engelska redovisning. Det gick inte heller så bra... Jag blev så nervös när jag gjorde redovisningen. Fast sen så hade jag råkat radera den förra jag och Sara gjorde noga. Så jag fick göra om det igen på två 50 mins lektioner. Vad kunde man förvänta sig. Jag har inga rest arbeten heller. Det är så skönt så man kan chilla lite ;).

Kommentarer
Postat av: Nessie

Vill du vara med i min tävling inlägg Ny frukost?

kram

2010-05-31 @ 20:00:15
URL: http://tkeh.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0