Moppe.

Mina fingrar är helt borta så jag kan typ inte skriva :P. Men i alla fall så ringde jag Emma kanske 19.19 (kommer exakt ihåg ) Brukar nämligen alltid pussa mobilen på 19.19 18.18 17.17 osv. Det sägs ge lycka. Men i alla fall så bestämde vi att vi skulle vara men hon höll på med moppen så det vart lite senare. Sen så kom hon och Malin och vi åkte lite moppe över allt. Sen körde vi ner till bruket och jag visste att millitärerna höll hus där nere så att jag förberede mig på det så inte skulle flyga av moppen för att vara så rädd :D. Men när jag väl såg dom hoppade jag till ändå hahaha. Dom är fett läskig dom är ju gröna så man ser knappt dom när det börjar bli mörkt. Men sen så åkte vi typ runt och jag höll på att frysa i hjäl. Sen så började Malins moppe helt plötsligt slå gnistor eller hur ska jag säga. Det var lite läskigt men det var troligen avgas röret som var för varmt eller något. Men det löser nog sig tror jag hennes pappa hittar nog felet.

Sen nu så sitter jag här :P. Nej men jag kom väl in halv 11 för det är kalt och tråkigt ute. Ingen var vid sjökrogen heller helt dött en fredag kväll?! Det är på lördagar och fredagar alla är där men aja alla var väl på något annat place. Kanske för att sommar gästerna inte slagit sig till ro :D!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0