Klippt mig!

Nu har jag klippt mig. Jag passade också på att shoppa lite :P. Jag klippte inte kortare men upp klippt. Med tyyp lugg. Men jag var bara tvungen att springa in på Gina och jag hitta en feett nice tröja för 29:- ! As billigt men det var typ vår rea. Men jag var tvungen att köpa den för den var snygg och jag hade tittat på den när den kosta 149:-. Så jag blev ganska glad att den kosta så lite. Sen så gick jag in på ett annat ginatricot och köpte en skjorta. Jag tycker den är snygg. Det är min första skjorta men den liknar Camilas och hennes är sjukt snygg. Det kanske är en likadan jag vet inte.

Tröja 29:- gina. Skjorta 199:-.

Jag har slingat lite ;).

Kommentarer
Postat av: Helen

Snyggt det blev ;)

2010-05-09 @ 10:06:39
URL: http://ping.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0