Kissie i bellatyrashow.se

Nej fy vad illa hon var elak. Jag blev så irriterad Bella och Tyra är så coola och snälla. Var för är hon så mot Bella lixom hon har acne själv! Men hon ser så nervös och osäker ut. Men när hon säger till Bella "asså nej men jag skulle aldrig umgås med dig på riktigt". Men hon beter sig alltid som en jävla barn unge. Man märker ju när hon går på slutet och bara säger att hon är jätte kissnödig och bitches slänger hon också in. Om hon vill framstå så kan hon göra det tycker jag. Nog för att jag inte är smal men i ansiktet såg hon ut som en FLÄSKPADDA! Men aja hon är ful och äcklig. Ta dig i röven dryga fan!

Jag tycker verkligen om Bella och Tyra. Och jag tycker Kissie var för kaxig och jag tror inte Bella har sårat henne. Men hon påstår det. Men Bella berömer och tycker hon är bra på konst. Och hon är fortfarande dryg. Och avikande. Men hennes video sög i början. Jag tror inte att hon kan sjunga med tanke på hennes bror som sög!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Loser...

2010-05-15 @ 11:27:54



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0