Kenza noll koll?!

Jag läste nyss på gossips.se att ni vet Kenza har plåtats för tidningen Cafe. I samband med plåtningen så har redaktionen på Café frågat henne hur killar ska klä sig i sommar och hon svara: Vita converse, beiga upp rullade Chinos och en vit T-shirt och snygga solbrillor, typ ray-ban Wayfarers! Och att man bör undvika Jeansshorts.

De är exakt som jag tycker ! :) Jag och en kompis snackade om det när vi såg en kille med korta Jeansshorts fult som fan. Och jag sa till henne att det skulle vara as snyggt med upp rullade Chinos och Vita converse osv på en kille . Jag håller helt med det är så snyggt med den outfiten för en kille. Precis så ska det vara Kenza :)!

Men dom killar som läser tidningen tycker att hon har noll koll och är pinsam, trög. Och tycker det var för 2 år sedan man hade det. Knasigt... Är det bara jag och Kenza som tycker det???? :O<33

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du har alldeles rätt, det är så killar ska ha det tycker jag!

2010-05-26 @ 21:13:54
URL: http://pparalyzed.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0