Dåligt av mig.

Jag har varit hemma sedan halv ett och inte uppdaterat. Det var dåligt. Men idag har jag varit lite lat. Men jag har i alla fall kört som en jävel på träningen ;). Jag sprang tio meter upp för en backe ca 11-15 gånger räknade inte. Men jag måste ju fitt for beach 2010 xD!! Svenne morsan av anagina.blogg.se :). Det var en kort skol dag för mig. Det är skönt nu när våra träningar börjar och slutar tidigare för då kommer man hem mycket tidigare och då kan man kolla på vad man vill. Jag la aldrig upp en bild på mina skor som jag köpte men jag har faktiskt fotat dom nu. Jag har ganska stora fötter så jag har storlek 39. Jag önskar jag hade 37-38 men nej nej. Men nu ska jag kolla på något skoj, jag kände på mig att det var något och nyss så kom det upp ANDRA AVENYN!

499kr tror jag ;).

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0