Börja klockan 10.55 slutade 11.30

Jag åkte bra till skolan och gjorde prov och åkte hem. Vi hade sov morgon till 11.55 och jag fick skjuts av min pappa till skolan och sen så när jag kom dit sa dom att vi inte hade musik. Vi skulle haft lunch i ca 2 timmar och 30 min... Så våran no lärare sa att vi fick jobba hemma eller komma dit på efter middagen. Alla valde nog att jobba hemma för vem är i skolan om man inte måste ? ;). Så jag pluggar just nu och om ni vill veta fick jag ett VG på no provet vi fick tillbaka när vi var klara med matte provet. Vi har samma lärare i no och matte. Och efter som vi hade gjort ett no prov ca en vecka innan lovet. Så hade hon rättat dom och vi hade ingen no på efter middagen så vi fick dom då. Matte provet var as svårt jag kunde nästan inget på B delen, del 2. Men a delen var helt ok. Jag tror jag får IG men jag vet inte... Jag skulle gärna göra om det om jag fick. Jag ska i alla fall gå ut nu för det är sol så puss!:D<333333333


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0