Phuuuu!!

Vi får se hur långt de hära inlägget blir... Idag i skolan så har vi rentutsagt en för jävlig vandring man ville bara ta livet av sig hela vägen! Jag har nyss vart sjuk och kännde mig smått illa mående och vi skulle gå 1.5 MIL tänk er att komma tillbaks till det! Men jag tänkte att det skulle väl gå bra. Efter en tredje del ville jag krypa upp för bakarna och spy, jag ville grina och ringa mamma så illa var det! Plus att det var varmt. Sen när vi kom fram skulle vi grilla korv men jag åt ingen var inte hungrig. Men när vi kom fram så vart de kalt och nästan regna bättre en varmt och soligt men de hade kunna kommit när vi gick. Sen så gick vi till bussen och åkte hem eller jag och 4 till resten gick till tåget. Nu orkar jag inte skriva mera dagen söög! <333

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Viken grym blogg du har! :D

riktigt intressant att läsa oxå!



take care! puss å kram :)

2010-06-09 @ 17:58:27
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0