Momma's boys

Sitter och tittar på tv just nu ganska irriterad. Jag kollar på de gamla avsnitten av momma´s boys som gick för ett år sedan. De är de amerikanska programet. Och första avsnittet tror jag det är ju 32 tjejer hälften är svarta och många judar osv. Och sen fick dom se en sån video där mamman snacka och hon säger

" Jag vill inte ha en svart eller en jude inga muslimer ingen asiat".
Och resten av alla religioner. JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG! Hon var fan för från IRAK själv. Och tjejerna blev helt galna och sen gick dom till atack. Hon sa att det inte skulle matcha för att det skulle bli ett blandat äktenskap och de vill inte hon. Men alla vart ju jätte arga så hon måste nog göra något riktigt bra för att hennes son ska undvika alla mörka och asiater osv.

Kommentarer
Postat av: jacqueline

Har du piercat tungan än då? Jag ska bara ta det lugnt idag :)

2010-06-12 @ 15:01:44
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej Hilda!

Jag har ett litet problem! Jag har ingen som kan göra en blogg design till mig. Men eftersom du gör gratis designer kanske du skulle kunna göra en till mig? De vore jätte schysst! :D

2010-06-12 @ 20:28:12
URL: http://theyellowsun.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0