BLÄÄÄÄÄ!

Ussch den här dagen suger! Vet ni varför? Därför jag fick IG på ett no prov för första gången :(. Men jag hade missat all genom gång och hade inte en aning om vad man skulle läsa. Men jag får inte en ig varning i fysik och jag ska göra om de. Och jag fattar inte varför mitt nya zoomobjektiv inte funkar. Men pappa känner någon som är bra på att fota eller han känner många men han skulle kolla det i alla fall. Hoppas det löser sig...

Sen så har jag tänkt på hur mycket barnen på gatan svär... Dom säger jätte fula ord! Jag undrar om 5-10 åringar vet vad det betyder. Jag svärde aldrig när jag var liten eller så liten. Jag kanske sa fan och jävlar för att vara cool. Men dom här ungarna säger allt från sär unge, till hora och ni vet i bland säger dom " Jävla bög, jag ska våldta dig!". Det hörde jag dom säga idag när dom hade vatten krig. Jag måste sluta svära så mycket! Man lär ju skit ungarna massa fult. Usschh stackars barn.

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

tråkigt med ig

2010-06-01 @ 19:50:28
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Malin - En personlig fotoblogg

SV: Okej. Blev det några bra bilder då?:)



Händer imorgon då? :)

2010-06-01 @ 20:14:51
URL: http://bymalin.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0