Gårdagen!

Jag såg alla som spela, i alla fall lite av alla. Jag kollade ju inte precis länge på Amy damond och Nanne Grönwall, Ray ray band, Markus krynegård. Jag kommer inte ihåg dom andra. Men jag kollade på Amanda Jensen som var grym har några bilder på henne när hon sjöng. Också kollade jag på Dead by April, dock bara 3 låtar för dom sög. Man hörde inte vad dom sjöng. Men jag ville i alla fall se dom eftersom vi såg dom knalla runt på festivalen. Nej men igår var det Amanda Jensen som rockade loss.

IDAG ÄR DET JU ERIK !! 19.00 kommer jag grina och förhoppningsvis ha bateri på kamerna. Men en eller två bilder ska jag väl få. Hoppas jag i alla fall. Idag är det Kent och The Ark också dom ska jag se.
peace out! :)

Kommentarer
Postat av: Madde :)

mysig blogg! :D

2010-07-03 @ 13:00:24
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag gillar din blogg :)

men vad har du för stil på din text? alltså vad heter den? :dd

2010-07-03 @ 15:15:19
URL: http://jeennykaarlsson.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0