Project Runway!

Sitter och kollar på Project runway! Tycker de är grymt bra! Sen efter så är de blåsningen hehe hoppas att de är bra. Sen så är de ju en annan del av köping samtidigt fast ska inte kolla på de. Vad ska ni kolla på? Jag har inte gjort så mycke idag. Som vanligt.... Juste ni kanske undrar vad jag gjorde igår. Jag hade innebandy match och efter de såg jag på bio. Göta kanal 3. Säg vad ni vill men de är inte min typ av film, men då och då är den ju ganska rolig. Loffe är ju lite rolig ibland. De är synd att de är två av sveriges sämsta skådisar med. Sara Sommerfeld  om ni har sett tsatsiki vänner föraltid så är de han som spelar "Göran". I den filmen spelar ju Sara också. Jag tycker dom är usla specielt killen. Han spelar också i Som man bäddar får man ligga! Aja ni vet nog. Den får 3 stjärnor/hjärtan. Ha en fortsatt trevlig söndag!♥

Henne skulle jag vilja se ut som! :D


Kommentarer
Postat av: jenny

ja visst är den :D

2010-01-17 @ 19:46:23
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Yoana

hehe jadå:D görs nurå?

2010-01-18 @ 00:30:24
URL: http://yoanainaction.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0