Mitt 2009!

Januari: Startade jag bloggen Wimsis.blogg.se med Camilas hjälp fixade jag en design så länge som jag väntade på den hon gjorde.

Februari: Ja de hände de inte så mycke. Min mobil paja första gången och inte va de sista.

Mars: Jag va på min grannes 50års fest och hade jätte kul med Cajsa och Joel. Vi skojade bara "Liteee" Med vissa folk för att vi hade så tråkigt innan. Vi skoja tex med en kille eller drev. Han trodde vi va seriösa och pinsamma situationer uppstog xD. Men de va kul.

April: Jag va med innebandy laget i göteborg på CUP. De va helgen då valborg var. De va jätte kul vi spelade matcher åkte runt och kolla på matcher. Men de va också jobbigt för att vi hade stora innebandy väskor med oss hela tiden. Vi va också på Liseberg. De va knappt några folk alls där så vi hade as kul och åkte mycke.


Maj: Då va jag mest hemma och shoppade lite och allt möjligt. Jag gjorde nog inget....

Juni: Michael jackson dog (Oj vad alla börja lyssna på han då!) Men jag brydde mig inte så mycke för jag har alldrig lyssnat på honom kommer alldrig göra och de är tur! Sen så va de  ju sommar så jag och familjen åkte
ner till Malmö. Jag Emma och Malin flummade och hängde vid sjökrogen. Hade almänt kul fan !;) Palla massa bär och äpplen.


Juli: Jag Emma och Malin va på Pride festivalen. Sen va jag på resa uppåt i landet. Först i Lule och sen så åkte vi mera neråt. Jag Emma och Malin hade de lika skojigt så min Juni.


Agusti: Tess fyllde år. Jag startade med att blogg designa lite lärde mig en massa om de och så. Skolan började igen och jag lärde känna vissa jag kanske inte borde känt. Och umgicks i fel kretsar. Men de fixade sig. Jag fick mina Converse.


September: Ja vad kan man säga jag åkte utomlands till CYPRUS! Till Aya napa en vecka. De va jätte kul vi åt
god mat, Shoppa och bada. Jag kommer ihåg den gången JAG hitta en kacklacka inne på toan. Usch! Hahahha de va kul för att några snett nedan för va ute och dom trodde säkert vi va galna efter som vi skrek. HAHHAHAHA!


Oktober: De va halloween jag gjorde inte så mycke. Jag kom hem från Cypern och på flygplatsen startade inte bilen xD Men de fixade sig sen.

November: Vad kan jag säga årets BÄSTA månad! Jag fyllde år den 4:de. Fick massa saker och de va bara en månad kvar till jul!


December: Vad kan man börja. Issa fyllde år ! Mamma fyllde år, Wilma fyllde år. De va julafton ;) Och jag fick massa grejer och hade en bra jul med släktingar och mat! xD. Sen va de nyår och de va kul! Jag älskar fyverkerier och smällare. (Jag har bilder men får inte in dom)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv.

sorry, var inte meningen att låta så otrevlig osv. Men svara så fort du kan, kram =)

2010-01-01 @ 23:22:32
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: AnTon(LL)

Haha du kanske ska byta din profilinformation ;) ;)<3

2010-01-02 @ 17:51:40
Postat av: tess

hah, tess fyllde år ;)<333333333333333

du skulle haft med på december, erik grönwall vann idol! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

2010-01-03 @ 18:56:29



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0