Min pappo är ganska känd..

Saker ni inte visste!
Min pappa känner både han som gjort od molly och Wezc. Wezc är de Greger som gjort :P. Jag träffade honom förföra sommaren på en av pappas kompisars midsommar fest. Men jag sa bara hej. På samma fest träffade jag också han som spelar Abbe i madiken. Han har pappa kännt i några år. Mina personliga åsikter om honom är nog att han beter sig som sveriges största tonåring. 45år gammal! Pappa har också skateat med Tony hawks mera en tio gånger. De är ganska coolt. Så nu vet ni alla! ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Nu är du med och tävlar om att bli månadens blogg i min blogg! Skaffa så många röster som möjligt, det är roligt om så många som möjligt är med och röstar! Och du får rösta på dig själv;) Haha. Hoppas det går bra för dig! Lycka till! Petra - www.petralundevaller.blogspot.com

2010-01-12 @ 21:03:54
URL: http://petralundevaller.blogspot.com
Postat av: Boyen

vad jobbar din pappa med?

2010-01-12 @ 21:19:14
URL: http://boyen.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0