Jag kan ta mig i rumpan xD

Jag sa inga mera medaljer och vad händer vi tar 2! Jag hade fel, på ett positivt sätt xD. Ja det va väl kul i gues. Camila gick nyss hem så jag tänkte att jag bloggar för man kan inte blogga för mycke ;). Idag så har vi varit ute och då hände världens grej! Jag nämner inga namn men vi gick runt i gamla området som vi på min lilla ö kallar de. Men så gick vi förbi ett hus och det har varit till salu i några månader eller någon. Och så sa Camila.
-Ska ingen köpa det dära huset! Då sa jag.
-Jag vet inte... han kanske tar för mycke pengar.
-Jag tycker att det är fult!, När Camila sa de skratta jag lite. Och jag lovar vi snacka högt.
- Ja, När man vet hur det ser ut inne hos honom så tycker man väl det.
Och då ser vi en granne gå ner dit och säger typ tjena. Och då visade det sig att dom hade varit där utan för när vi snacka skit om han! HAHAHA Camila och jag bara sprang där i från hem till henne med hennes hund som nyss kastreras och INTE får springa. Vi skratta så länge åt de xD. Hoppas bara dom inte hörde. Men men... Där snacka vi före vi tänkte xD. Men det va kul så det spelar ingen roll och jag gilla honom inte så mycke. Visst han va snäll och så. De är många som håller på att flytta. Vissa har varit till salu sen sommaren och vissa hus en eller två månader. Dåde i gamla och altorpsvägen. De är inte så konstigt för att de bara finns saker på sommaren hära. Men vi ska nog inte flytta på ett tag. Men jag skulle gärna flytta till Södermalm eller Hammarby sjöstad eller bara in närmer stan. Tyresö, Handen eller utan för typ Nacka eller något sånt. Men jag skulle kunna tänka en framtid som vuxen i Göteborg eller Malmö. De är Sveriges finaste platser men det är Stockholm också. Det är en väldigt fin stad och jag ÄLSKAR den men i bland kanske man kan behöva lite om växling... Men gud nu låter jag som att jag verkligen har mycke framtids planer. Det kanske är lite för tidigt men det är också bra att planera framtiden nu så att man inte står där när det är dags och inte vet vad man ska hitta på. Aja kollar just nu på Walander Afrikanen. Den har jag sett förut men den är bra så jag kollar på den på 4an. Aja är inte helt nöjd med min design så jag ska planera om lite.<33

Kommentarer
Postat av: Camila- Jag designar din blogg♥

MOAHAHA XD Vi är ju så grymma asså :P

2010-03-01 @ 11:52:20
URL: http://camila.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0