Ribby skolans Julshow!

Jippy idag fick vi på Vansta Jul ledigt! Vi var bara i skolan 1 timme och fick våra betyg. Jag är stolt över mina betyg enligt mig är 9 VGn och resten G bra ! Eftersom jag kom hem så tidigt så kunde jag vara hemma och ta det lungt ett tag tills jag skulle till Ribby Skolans Julshow som började klockan 19.00, men jag var tvungen att åka klockan 16.43. Annars skulle jag varit frame ungefär vid 19.40 om jag tagit en senare buss alltså. 

En av mina närmaste vänner Camila, som går på Ribby skulle nämligen sjunga!
Det var jätte bra tycker jag. Allt var så väl utfört och bra planerat. Snacka om att Ribby har massa duktiga 9or som kan sjunga! Såklart tycker jag att Camila var bäst, jag höll faktiskt på att börja gråta när hon sjöng.

Sen var det en annan duktig tjej som sjöng otroligt också, men Camila var fortfarande bäst av alla! Jag tycker det var kul, proffsigt och massa duktiga elever.

Jag önskar våran skola också ordnade Julshower en gång om året för det är kul och jag tror många skulle tycka det!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0