Lego flygplan.

Hej allesammans och God Jul på er! Jag har precis avslutat ett 2 timmar långt aktivt lego byggande med systern. Jag byggde själva flygplanet och hon flygplatsen, men det slutade med att mamma fick komma och avsluta Tyras byggande haha. Men nu sitter hon och bygger något annat i stället kanske något lite lättare!

Jahapp här sitter jag mätt och belåten proppad med godis och jul mat, MUMS!
Och har helt glömt bort att fråga vad ni gjort idag. Så här kommer det : Hur har eran Jul varit?
Min jul har varit hyffsad den starta dåligt eftersom jag vaknade på fel sida och var väldigt arg och sur. Men det blev bättre så nu är det trevligt.

Imorgon kommer jag lägga upp en massa bilder på det jag fått och Jul granen med mera. Ha en fortsatt bra Julafton! ♥

Kommentarer
Postat av: ojsemma

god jul ha en bra kväll :D

2010-12-24 @ 22:52:21
URL: http://ojsemma.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0