Jackie Ferm!

Oja jag gillar Jackie. Inte för att hon dissar Kissie och viker ut sig i slits, paradise hotel, utan för att... Jag vet inte i just like her! Hon verkar så himmla snäll och gullig. Och allt hon har gått igenom är så mycket. Hennes pappa är helt störd och direkt han kommer ut åker han in igen. Hennes mamma vet jag inte :S, En utav hennes bröder dog Jack och hon bodde på massa fosterhem och sånt . Hennes barndom var verkligen hemsk.

Först tyckte jag att hon var ett riks pucko. Men sen så börja jag gilla henne. Hon är äkta inte någon bröst operation och någon läppförstoring kanske. Eller hon kanske har opererat brösten vad vet jag. Men Jackie keep it real! Där får hon en länk också. Jag börja gilla henne när jag läste en tidnings artikel om henne och i slutet av Paradise hotel.  Och det var tur att hon och Patrik vann tycker jag :). Dom passar verkligen tms dom borde var tms! :D<333

Kommentarer
Postat av: linn andersson

fin blogg! kolla och följ min! :))

2010-05-01 @ 08:39:32
URL: http://liynn.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0