Grilla kykling! Spökar det hos mig?!

Ja snart ska vi äta kyckling klubbor :D. Pappa ska grilla på balkongen hehe vet inte om man får det. Men våra garnnar lär ju inte bry sig. Man måste ju grilla nu när det är vår på riktigt. Här kommer det ju inte vara en maj brasa så vi får se.

Omg det låter som om någon andas väldigt högt hemma som om någon sov ! Och det är bara jag hemma :O!
Det dog ju en ung tjej här förut som somna in på soffan. Aja är inte spök rädd så det spelar ingen roll men ändå läskigt. Okej nu är jag rädd. DÖRREN GICK NYSS UPP AV SIG SJÄLV! Om det händer något mera så kommer jag fan gömma mig. Men det kanske bara är jag som är en hypokondiker (stavning?). Men nu är det inte något mera som låter. Så vi får väl se.

Vad ska ni göra på valborg föresten? :).

Kommentarer
Postat av: elin

SV: haha japp:)

2010-04-30 @ 19:05:46
URL: http://ashopaholicslife.blogg.se/
Postat av: tadji

varför svarar inte du på mina mail för :(?

2010-04-30 @ 21:26:43
URL: http://sliick.blogg.se/
Postat av: nina

Hypokondriker betyder att man är inbillnings sjuk, man tror att man är sju.

2010-05-01 @ 00:41:24



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0