Film tipps!

Åå jag älskar den hära filmen! Den är underbar. Den heter 50first date. Den gick på 3an tror jag för ca 2 veckor sedan. Jag Måste se den igen någon gång och ni måste se den!

Den handlar om Henry, en kvinnokarl som lever på Hawaii och lever sitt liv genom att träffa kvinnor som är där på semester. Kvinnorna kommer och går ända tills den dagen Henry träffar Lucy, en vacker tjej som han har en underbar date med. De går till sängs med varann och allt verkar perfekt ända tills de vaknar på morgonen och det visar sig att Lucy inte har någon aning om vem han är eller något som hänt den senaste tiden för den delen. Det visar sig att Lucy lider av störningar i långtidsminnet efter en bilolycka för en tid sen. Men Henry är så tagen av henne att han beslutar sig för att varje dag vinna över henne på nytt på diverste olika sätt. Och han gör en film som han visar henne varje morgon för att hon ska komma ihåg honom. Men jag tänker inte berätta hela ;).

Hon blir lika kär i honom varje dag.

Kommentarer
Postat av: Camila

Den har jag sett :)

2010-04-18 @ 21:54:51
URL: http://camila.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0