Har en ny header igen xD.

Hej alla!♥ Jag har inte uppdaterat så mycke idag. För jag va och kolla på Wilmas fotbolls match. Sen när jag kom hem orkade jag inte xD.Plus att jag håller på att bli sjuk :(. Jag har as ont i halsen.Imorgon ska jag på konfimation eller hur de stavas. Hoppas jag inte har lika ont i halsen då för då blir de nog jobbigt. Jag sitter och kollar på "Miss naked beauty", Tycker att de är ett bra program för att de handlar om inre skönhet. De är viktigt att känna att man inte måste ha smink varje dag eller att man måste se bra ut. De viktigaste är ändå insidan. Jag har haft 2 eller 3 olika heades idag för jag kan inte bestäma mig riktigt. Jag gör bara om och om hela tiden känns de som. Men men jag bestämer mig väl för den jag har nu ett tag framöver. Aja ska vara lite social med min familj nu puss!!♥


Kommentarer
Postat av: Frida

tack!

2009-09-12 @ 22:44:26
URL: http://jewell.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0