Fett med bråk i våran skola...

Hej är hemma nu! De har varit en jobbig dag i skolan förs fick jag vänta 80 min på att våran första lektionen skulle börja för vi börjar 09.50 och jag kommer till skolan 08.40 i skolan. Men sen såg jag Tine och hennes kompisar utanför typ så jag va med dom tills vi börja sen skulle dom till nynäs igen med skolan. Sen så hade vi inte någon spanska utan vi fick ha tepe och jobba med vad vi ville. Jag valde matte. Matte suger jag på så jag va typ tvungen. Men jag vill ju ha G i de när jag går ut 8 och börjar 9 an. Sen va de ganska bra. Efter typ halva dagen så va de något jätte löjligt och en sak som bara va så fegt va att 7 stycken mot en !! Hur fegt som helst.  Och dom stog och skrek på varandra. Jag va inte dära men man hörde ju på lååångt avstånd. Sen putta någon in hon som va ensam i en vägg. Sen så satt dom en och en halv timme och rede ut de. Sen vart dom som bråka vänner igen. Jag tycker att de va jätte modigt av Nanny att gå i mellan dom som bråka. De är verkligen modigt att hjälpa den som är ensam. Aja jag har i alla fall as ont i  huvudet nu men de får man leva med om man går i skolan bland 1000 apor xD. Kanske skriver i kväll puss!!♥♥

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jobbigt med bråk...

2009-10-22 @ 15:51:57
URL: http://hissan.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0