Trötttttttttttt!!

Hej alla! Jag är as tröt jag höl på att somna på lektionen för jag hade varit så stressad vid alla prov för att klara dom. Vi hade två stycken och jag tror jag minst får G på dom. Jag kämpa med matten känner mig ganska säker på de provet men man vet ju aldrig. På so provet får jag nog också G eller VG eller något. Jag svara i alla fall på alla frågor på de provet. Men jag tror jag tror jag svara ett fel som jag vet de va att jag skrev vänsterpartiet när de skulle vara folkpartiet eller de tror jag i alla fall. Är de bara jag som inte tror att jordens under gång blir år 2012? Svara på de i en kommentar eller säg vad ni tror. Jag kanske inte uppdaterar i kväll så mycke men typ kanske två gånger eller kanske ska jag säga två gånger till i dag :P. Just nu är jag tröt.... Och sitter och spelar roller Coaster kingdom på facebook hehhe. Alla tänker säkert no lifer xD. Men alla som känner mig vet ju att jag är de så hehehe. Aja skriver om ett tag puss på rumpan!♥

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0