Ny jul design! :)

Hello! Mitt photoshop har börjat fungera :D. Och jag har gjort en ny jul design som jag ska ha i december och sen ska jag göra en ny efter jul. Idag har jag varit i skolan i alla fall. Och de va ganska tråkigt fram till slöjden. För då  vart de strömavbrott i HEEELLLLA skolan. Och vi skulle just börja med trä slöjden då allt bara släcktes. Först trodde vi att de bara va i slöjden xD. Men sen hörde man första skriket som johanna skrek xD. Och efter som att i den långa korridoren så finns de inga fönster så man hörde bara skrik hahahahha. Alla fick gå ut förutom vi för våran lärare bara " Alla stannar här inne!!" Och så höll han i dörren. Och alla i min grupp bara "Vi vill också gå ut!!". Halva gruppen smet ut för att storma den långa korridoren (Där de va helt svart!). Och vårat klassrum va ju i den korridoren hahahahha. Emelie kom och skrek att Tess skulle komma ut och hon smet. Och sen sa våran lärare att vi skulle stanna där inne för han skulle bara gå till hans mobil på hans bänk och ringa expiditionen. Alla aa (a). Och sen släppte han och en tjej slet upp dörren och alla sprang ut xD hahahahhaha. Och sen kom massa lärare och ba: "alla ska gå hem", Fett synd att min grupp just kom ut när dom kom och sa att alla fick gå hem. Alla skrek som fan och alla 9:or stormade alla 7:or som kom från bilden xD. Jag tycker våran träslöjds lärare va lite elak som höll oss kvar för tänk om de hade brunnit! Jag menar vi hade inte hunnit ut. Men hela skolan fick i alla fall sluta klocka 12.50. Hehhe och sen när verkligen ALLA på hela skolan gått ut så kom strömmen i hela Ösmo tillbaka. Lite fail kanske. Men de va as kul för hela Ösmo slockna. De är väl de ända roliga som hänt den hära veckan. Skriver kanske sen för jag har ju träning till 20.30 så vi får se. Puss på rumpan!♥

Kommentarer
Postat av: Tess

HAHA, vi stormade dörren. HIHIIIHI :D

jag var osmart som kom in! ;D<333

2009-11-25 @ 16:27:19
Postat av: Åsa

HAHAHAHAH vi hade HK! vi fick inte heller gå ut :o men sen fick vi de, och min syrra berättade att niorna stormade in dom i väggen efter bilden! :O HAHAHA

2009-11-26 @ 19:50:15
URL: http://aazzie.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0