Jag är ledsen

Jag är så ledsen att jag inte har uppdaterat på ett tag men jag har haft fullt upp. Jag har klippt mig i torsdags och jag klippte nästan av allt hår eller de kändes så i alla fall. Hon klippte med en kniv eller vad man ska säga de va som en kniv sax. De gjorde inte ont från början men sen så gjorde de ganska ont. Men de vart väldigt bra tycker jag. Sen så har jag resten av helgen varit med Camila och sen så har de varit lite olika väder och jag har inte riktigt varit så mycke ute. Emmely min stora syrra har varit och hälsat på också. Då hon va här va de super fint väder. Sen så har de varit en katt på våran tomt den har varit här då och då. Jag vet vems katt de är men jag har inte sett den på ett tag så jag antar att den har gått hem. Sen så har jag också fått en tv i mitt rum så jag kan kolla på många kanaler :D. Sen så har jag inte gjort så mycke mera en de jag redan sagt. Sen nu så kollar jag på Juno sen har jag också kollat på Robinson 2009. Jag hejar på Jarmo han är ju bäst. Han slog ju i huvet i dag och sen så gick hans finger urled men han kunnde forsätta. Sen åkte Erik ut fast jag tycker att att Nina skulle åka i stället. Aja ska kolla klart på filmen bloggar mera i morgon puzzz!<3333

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0