Hissa & dissa hemsidor.

Jag kanske ska börja "hissa & dissa". Jag kommer ha en kategori i veckan. Den här veckan blir de hemsidor.
 
playahead.se
är roligt från början men sen så blir den bara tråkigare och tråkigare de kostar om man vill göra dom roliga sakerna därför Dissar jag "pea".

Bilddagboken.se är i för sig en ganska bra hemsida men den är ganska tråkig. Men inget kostar man kan ha hur många bilder man vill man kan byta namn hur ofta man vill. Men den är ingen chat sida men jag Hissar ändå "bdb".

Facebook.com är en kul hemsida bara för att man kan ta kontakt med gamla vänner som tex har flyttat och då kan man få upp kontakten igen. Den är också gratis och man kan online chata. Så jag Hissar Facebook.

Netologen.se är en av dom tråkigaste hemsidor jag vet . Man fattar inget och jag tycker att den värkligen suger. Så jag Dissar Netologen.

Blogg.se vad ska man säga de är den bästa hemsida jag någonsin haft. Den är helt gratis och de är bara super kul. Därför Hissar jag verkligen Blogg.se!

Stallet.se Jag kan inte fatta att de finns 18åringar som har stallet de är så himmla tråkigt och de kostar . Jag säger bara VÄX UP ni är 18år! Därför hård Dissar jag "SS".

Msn.com är också en super bra hemsida och gratis en så länge. Man kan chata med alla sina vänner och man kan mejla om man så har lust. Därför Hissar jag Msn.

Alla bloggare själv klar Hissning till ALLA modiga bloggare som skriver om sitt liv så jag Hissar alla modiga bloggare!

Så nu har jag Hissat & dissat klart puzz!<33

Kommentarer
Postat av: Camila

Haha kul med " hiss och diss"

2009-05-10 @ 13:19:22
URL: http://camila.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0