Har varti ute och joggat med Nadine.

Idag har de varit en helt vanlig dag skolan,Sol,regn spö regn. Sen på bussen hem kom ett fyllo han va rätt läskig. Han snacka om att vi inte skulle vara rädda aldrig mera och att han hade en son som hade dött i Cancer när han va 34 eller vad han va. Han sa att de inte va kul att gå på hans sons begravning. Han va lite skum. Sen så va jag hemma ett tag senare så gick jag och Nadine ut och jogga de va ganska kul. Sen nu så kollar jag på något om Malena ernman de ska ju vara del final ett om 40 min eller något sånt. Aja ska läsa lite bloggar nu puzz!<33 

Kommentarer
Postat av: Camila

Varför joggar du aldrig med mig för?:S:O

2009-05-13 @ 08:40:28
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Bra gjort Hilda.

2009-05-14 @ 14:29:13



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0