Lev för i dag och strunta imorgon

Jag skulle bara vilja säga något om rubriken. Jag säger bara LEV NU OCH NJUT! Jag skriver de för alla depiga typer som tänker ta livet av sig eller skär sig i armarna. De är över jätte många som tar livet av sig och de är så hemskt och jag fattar inte varför snälla de är ju bara att leva och vara nöjd att man kom till jorden de kunde lika järna varit någon annan. Så nu ska jag skriva vad jag har gjort fredag den tertonde. Jag vaknade segt klockan sex på morgonen. Jag gick upp i alla fall. Sen kvart i sju så fick jag ett sms från Natta att hon inte skulle komma och vi som hade bestämt att gå på idrott på elevens val,Niorna hade nationela prov så vi kunde inte ha våra vanliga. Vi fick välja mellan att sitta och jobba med matte. Jag valde idrott med Natta för de är ju roligare en att sitta och jobba matte. Jag träffa en kompis som också skulle vara där. Vi kom inte i samma lag men i alla fall. Efter de så hade vi trä slöjd och jag hade inget att göra fast efter ett tag kom jag på att jag skulle göra ett halsband med en fick i metall eller va de nu va för material. Men jag han inte klart. Sen efter de skulle vi ha matte men våran matte lärare kom inte så vi skulle ha en annan som va förskenad så vi hade håll timme i 45 min och sen lunch. Nästan alla gick hem men kom tillbaks när våran lektion började i gen.Vi hade svenska sista timmen eller jag och spanska med Elena gruppen. De är bara några i min klass och i 7a som går där.Alla i 7c som går på spanska går i pedros grupp. Tack gode att jag har Elena hon är bäst. Idag när jag kom hem så va jag med en kompis vi har inte gjort så mycke mera en att kolla på tv och varit ute.Vi tog några foton som jag lägger upp sen. Just nu kollar jag på tv och äter popcorn. Aja nu ska jag gå ut och vara med en kompis och sen ska vi ta lite mera foton. Skriver i morgon eller i kväll puss<33

Kommentarer
Postat av: nu

Vilken bra inställning till livet du har Lev och njut och var tacksam!

2009-03-22 @ 18:32:32



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0