De va ett tag sen...

Hej hej . De va ett tag sen jag blogga typ 4 eller 5 dagar sen. Jag tog en lite paus då men nu är jag här igen. Jag har gjort ganska mycke den här veckan  jag inte har bloggat tex i går. Igår  va de melodifestivalen i muskö skola. De är en festival där muskö skola barn uppträder med olika låtar och en del spelar bara. Några skriver egna låtar som Tyra tex som skrev låten själv och sjöng själv. sen får vinnaren ett pris 2 an också. I går va de 7 stycken med. Wilma va med me en grupp som sjöng dont stop the music. Tyra hade skrivit själv med en kompis som vart sjuk så hon sjöng själv. Hon va jätte nervös hon sjöng en låt som heter Cool Cool. Tyra kom 2a och en kille och en annan kille kom delad första plats. Han som dom kom delad 1a med spelade gitar lite av en låt som jag inte vet va den heter =P. Men han va värd att vinna för han spela själv. De va en annan lite tjej som också spelade själv piano. Hon va så gullig. Men hon vann tyvär inte.I dag har jag inte gjort mycke mera en att vara i skolan och tråkat. Vi hade ett prov i engelska som vi fick tillbaks på so lektionen. Jag fick ett G jag vill så järna ha mera en ett "G".Sen fick vi tillbaks Teknik provet också. Jag fick ett stargt G+ på de. Jag hade i alla fall G på båda så jag ska väl vara nöjd. Men de kunde vara bättre. Våran so lärare va sjuk så vi fick en ha våran engelska lärare på den lektionen. Just nu rättar jag gamla prov som jag har fått tillbaks av min lärare som jag ska rätta och lära mej av mina fel jag har gjort. Jag hade inte så många fel på de senaste matte provet. De har gått jätte bra på mina senaste prov i alla ämnen. Jag har inte haft ett enda IG sen lite innan jul lovet. Det har väldigt bra trots min dyxelexi. De har blivit så mycke bättre sen 5an och stora förendringar enligt mej själv. Jaja nu ska jag rätta klart pussss<333

Kommentarer
Postat av: någon

Starkt av dig att skriva om din dyslexi!

2009-03-06 @ 19:44:46
Postat av: fb blondskalle

hej hej jag har tagit bort min blogg blondskalle och gjort en nyy hej hej hej då

2009-03-08 @ 10:07:16
URL: http://lillglimmer.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0