TACK CAMILAA!!!<33

Tack Camila för den super fina desigen!I Idag hitta jag något att göra och någon att va med :D. Jag hitta Camila i min kontaktlista. De börja med att jag messa henne och fråga vad hon gjorde. Och fick tillbaks ett svar som de stog så här på
-Städar:(sj?Ska vi vä idag?;), Jag tror själv att de skulle vara "Va" Men jag skriver som de stog i sms:et.Och då skrev jag att de kunde vi och sen typ 1,5 timme senare så kom hon hit och vi spelade guitar hero ett tag sen så gick vi hem till henne. Vi spela mario mini games ett tag de va as kul xD. Sen så kom vi på att jag måste ha en ny design till min blogg. Och då satte vi oss vid Camilas dator och började med att kolla mina bilder som jag hade i min blogg.Och Camila hitta den som är på min design. Först gilla jag inte bilden sen så tyckte jag den vart jätte fin och passade in. Men ialla fall så börja vid med Ben & Jerrys i min favo smak. Sen så plasera vi den där de blev bäst. Och sen så tog vi hallonen från google. Sen så animera Camila den (Jag fattar inte hur hon gör). Men i alla fall så va vi klara och la in den och bytte och ändra lite saker.  Sen så va allt klart och då blev de som de blev. AS BRA :D! Aja puzz puzz nu ska jag va med Camila i gen.<333

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

Hejsan!

Vilken fin och intressant blogg du har, hittade hit av en slump=) Ska vi lägga till varann på bloglovin?=) Ha det bra!

2009-06-14 @ 22:09:23
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

Hejsan!

Vilken fin och intressant blogg du har, hittade hit av en slump=) Ska vi lägga till varann på bloglovin?=) Ha det bra!

2009-06-14 @ 22:09:27
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0