Mitt inlägg från mobilen sparades inte :S

Jag hade skrivit ett inlägg från mobilen men de sparades tydligen inte. Men i alla fall så har jag blivit så slarvig med att blogga de är ganska synd men jag skriver nu i alla fall. Idag så har de varit för varmt man kunde ju inte gå ut i solen! Sen så va de inte jätte varmt på morgonen så jag tog på mig svarta jeans. Jag säger de igen "De va för jävla varmt asså"! Ja sa typ de hundra gånger fast i stället för "De va" så sa jag "De är". Men sen efter skolan så skulle mamma hämta mina syskon och åka till handen och shopa. Så jag följde med. Jag köpte en bikini som är jätte fin:D. Sen köpte jag två par nya skor. Likadana fast i annan färg. Jag kan lägga upp bilder på dom i morgon. Har jag inte lagt upp någon bild på hur jag har klippt mig? :O. I sånna fall får jag göra de i morgon. Aja måste sluta nu men jag SKA skriva i morgon och lägga upp bilder puzz & kram!<33333


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0