Har vart hos Sara för första gången! :D

Heej alla läsare!


Imorse så åkte jag med en buss som gick 10.40 för jag skulle möta sara vid västerhaninge. Camila skulle med samma buss och tåg och tåg för hon skulle till handen. Efter som Sara bor i skogås så skulle vi åka en station till alltså efter handen.Sen så när vi kom fram så gick vi typ 15 min innan vi kom fram till hennes hus. De va super fint! De första jag såg hos henne va hennes lilla hund. Den gick efter oss hela tiden vart man en gick haha. De va ju jätte varmt så vi gick ut och hoppa studs matta. Och hennes hud följde ju såklart med xD. Sen så gick vi in igen på Saras rum och prata sen spela vi kort. Sen så gick vi ner till data rummet och spela guitar hero ett tag. Sen så skulle jag med tåget som gick 16.45. Vi sprang så vi han med de :P. Sara skulle åka med mig till vh så hon åkte ju med. De vart lite rörigt när vi kom till vh men de löste sig. Sen så möte jag mamma så jag slapp ta bussen hem hon skulle klippa sig så de tog ju ett tag. Så jag vänta typ från 18.05 till 19.45 . Sen så när jag kom hem så skulle jag hämta saker från pappa. Sen så när jag kom tillbaks så hade jag glömt min bok men jag orka inte gå igen så jag hämtar den imorgon.Jag är inte så tröt fast klockan är  ganska mycke. Jag tror inte på att kissie är mamma till en 9månader gammal dotter eller vad tror ni?? Ha de bra!<33


Kommentarer
Postat av: Mee ;)

Fin design ;D

2009-06-17 @ 19:14:18
URL: http://blondinbibbi.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0