Oj är klockan så mycke?

Hej:D från igår till idag så sov Emma och Malin hos mig. Eller i min stuga ha ha. Igår tog vi massa bilder som jag inte hunnit lagt in på datorn men jag ska. Min dator är full av massa mappar med bilder typ 15 mappar ha ha snart har jag inget att döpa dom till xD.Sen så gick vi in i stugan och gjorde lite kul saker. Sen så kolla vi på en film som Emma hade tagit med sig. Hon hade fått den från någon tidning. Emma böla i alla fall för hon tycket den va så sorlig den heter P:S i love You. Sen så somna vi typ 03.00 eller Emma somna före. Hon snackar i sömnen och säger konstiga saker. Sen så i morse så vakna alla av Malins mobil kl 12.00 på dagen exakt faktiskt. De första jag sa va "oj är klockan så mycke". Sen så gjorde vi inte så mycke mera på hela dagen. Sen nu på kvällen eller typ 20.30 så möte jag Emma och Malin vid mickrum. Sen efter en kvart kom Thomas dit. Sen så kom pappa och hämta mig halv 11 ungefär. Just nu så sitter jag och kollar på tv och inte så mycke mera. Aja ska nog gå och lägga mig nu för jag är ganska tröt puzz!!<333

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Haha..ja det undrar jag med x)

Tack så mkt! ^^



Kraam

H

2009-07-10 @ 00:12:01
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Emma!

woho jag är bäst, för jag snackar i sömnen lalallala

2009-07-11 @ 18:48:59



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0