Muskö loppsfesten!!

JIPPY! Jag har varit och festat hela kvällen :D De har ju varit muskö loppet i dag eller muskö loppen . Men i alla fall så har jag varit på efter festen sjukt kul ! xD. Malin jag och Emma dansa som fan ett tag. Sen tog vi pauser i mellan de va så hög musik så vi gick ut i bland. Sen så har vi blivit totalt utskämda idag. Sen så har vi också snackat med folk och spelat biljard vet inte hur de stavas. Sen så har vi kollat på alla fulla som är helt borta xD. Sen träffa vi Angelina och Emma där. Fast dom prata mest Emma med Ma

Kommentarer
Postat av: Josefine Forsman

Jag skulle varit på festen, men pappas kompis som han skulle spelat med, hans pappa dog. Så de blev lite mkt... Pappa spelade förr förra året, tror jag.. :D

2009-07-15 @ 08:56:20
URL: http://bossadis.blogg.se/enheltnyvarld/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0