Här kommer lite bilder från allt xD

Heeej idag så har jag varit med Emma och Malin eller dom sov hos mig i går. Men i alla fall så va vakna vi 10.40 eller något. Sen lite senare så åt vi frukost. Sen så åkte vi hem till Malin och åt lunch och sen så baka vi :p. Sen så fråga Malins kompis om dom skulle va så lite senare så skulle jag hem och och då kom Malins kompis Julia. Och vi åkte moppe ganska länge :P De va as kul sen så skulle jag in.Men nu ska jag ladda upp lite bilder från här och där! ha de bra!<33


Emma!<33


Sötaste kusinen kan också göra så här!!


Han har ju mukler som han säger själv xD<33


Ida som hatar att fotas!<33


Sen kom den andra bebisen ! xD<33


Sötnos<33


Sysling pysling! xD Osäker på stavningen

God natt sov gott !<33

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0