Undra när??

Hej hej!Idag va det första dagen i skolan sen jag va sjuk en vecka.Vi hade tydligen prov imorgon:S,Men jag sa att jag inte tänkte göra det så jag ska göra det på torsdag i stället.Då har ja i alla fall tid och plugga till det äckliga provet i no.I dag i skolan va jag med Tess och Issa mest.Tess och jag va på Exit på mat rasten och kolla på tv.Och sen blev Tess väldigt glad för en grej som hon tjata om det ett tag efter:).Har varit på innebandy träning för ett tag sen.Det gick sådär för jag är ju förskyld.Som tur va så hade vi inte fys idag.Vi hade en ganska tråkig träning idag  tycker jag i alla fall.För vi passade typ bara och sen hade vi två mål med,Tre lag så att vi fick göra lite fys i mellan när vi väntade på våran tur att spela.Undra när camila är klar med min design jag ska ha på min blogg? Ja ja.Hej då ska äta någonting nu hejdå.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0