Innebandy matchen idag

Hej hej! Idag har jag varit på innebandy match mot  något lag jag inte kommer i håg.Vi vann första 20min och sen vann dom allt med 4-3 den bästa match vi någonsin spelat! Alla va as glada över matchen.Jag gjorde mål och Tine och Olivia gjorde också mål. Idag va alla ovanligt bra de va kul att se alla så nöjda för första gången på länge.Vi ska vinna nästa match mot dom nästa vecka hoppas jag i alla fall.Jag ska snart gå och duscha och efter det ska jag va med Camila och jag ska äta någonting också,Jag är jätte hungrig! Man de när man kämpar jätte hårt.Vi spel 110% Nästan hella tiden,Men då va byttena kortare men jag är jätte glad och jag tror att alla andra i mitt lag också är det.Ha det bra hej då.


Kommentarer
Postat av: Camila

Skit bra att du gjorde 1 mål Hilda!!

2009-01-24 @ 23:20:12
URL: http://camila.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0